NEWS!

UNOBENTO daily updates / event announcements


2011/09/01

UNOBENTO became 2 years old today!







Thank you very much for your strong support!!

My business happened spontaneously 2 years ago. I don't know how I could manage it until now. I always think about "What's makes me and you happy?". the idea brought me here.

I deeply appreciate you!
Your support and smiles always gives me a lot of motivations and new ideas.

UNOBENTO keeps going my way for make you and me "UKI-UKI"!

Big kisses!

UKI-UKI generater
Uno Fujisawa



いつもウノベントウを応援してくださって本当にありがとうございます!


ウノベントウは今日で2歳になりました。
自然発生的に始まったこの仕事をどうやって今まで続けて来れたのか分かりませんが、ひとつだけわかっているのは、あなたがいてくれたからです。
ただいつも、「どうしたらあなたと私がハッピーになれるか?」を考えていました。その想いが私をここへ連れてきてくれました。

心からあなたへありがとう。
あなたのサポートと笑顔がいつもわたしにやる気と勇気とたくさんのアイデアを与えてくれました。

これからもウノベントウはあなたとわたしを「ウキウキ」させるウノベントウの道をまっしぐらに進んでゆきます。


UKI-UKI generater 
Uno Fujisawa




4 comments:

  1. うのさん、おめでとうごぢいます!!!

    Keep up the good work d( ^ ^ )b

    Groetjes,
    Simon

    ReplyDelete
  2. サイモンさん、ありがとうございます!
    これからいろいろとイベントもやろうと思っていますので
    是非遊びにきてくださいね♪

    ReplyDelete
  3. おめでとう! Cool to hear that it works out - uki-uki food is definitely needed here in Amsterdam.
    Maybe see you at the food event.
    Thomas

    ReplyDelete
  4. Thank you! Thomas!!
    Yes! see you at the food event:)
    I'm looking forward to meet you!!

    ReplyDelete